torsdag 14 mars 2013

Penséer fantastisk färg i trädgården

Såg penséer i affären                           

Rubens Rabatter, pantsy, hängiga grenar, blommar hela sommarenDet var jätte roligt att igår såg jag penséer i Stinsen.  Det kliar i fingrarna för att sätta tassarna i jorden, fixa balkongen, fixa entrén, hängamplar överalt, vad ska ja säga det finns mycket att göra med penséer.

Eftersom jag var ute med trädgårdstankar tröts kylan, jag passade på att köpa balkonglådor för själv bevattning på Lidl 59sek. 

Jag älskar penséer de är så tacksamma att ha, de blommar hela sommaren, när jag jobbar ute hos kunder tar jag bort penséer ibland, som är taniga och hängiga men jag tar dem hem och de får ett nytt liv hela sommaren hos mig. Jag klipper lite de hängiga grenarna och döda blommor men jag tycker att Rubens Rabatter har bättre förslag han klipper rubbet!! Roligt att se hans bilder titta på hans blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar