tisdag 3 mars 2015

Plåtkurs

Sörens plåtskola

PLÅTSÖRENS KURSER I PLÅTFORMNINGSTEKNIK


Jag var på en plåt kurs för att lära mig lite om hur jag kan bearbeta plåt. Syfte med kursen är att jag vill bjuda mina kunder kvalitets arbete i trädgården.
Jag jobbar som trädgårdsdesigner jag planerar, ritar och utformar trädgårdar som är funktionella för familjen som kommer att vistas i dem.
De flesta av mina kunder gillar att arbete som ska utföras, ska vara fakmanamässigt och det kan man bevisa med att man gjort enligt regler
som finns för varje utförande.
    Sörens kurs var gjort för personer som vill bygga bildelar till sina
    gamla bilar.


Jag  tog kursen för att lära mig egenskaper i plåt prova svetsa, vill erbjuda mina kunder vackra konst i rostig metal eller rostfritt.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar