onsdag 4 februari 2015

Februari , då börjar jag med trädgårdsplanering


Trädgård

sollentuna trädgårdshjälpDet är februari då börjar jag att planera trädgårdar som ska bra färdiga före midsommar. Det är roligt att hjälpa kunderna med nya idéer, form och färg i deras trötta trädgårdar.

Jag har ett par projekt som kallas mini trädgårdar det är 2 små trädgårdar skala 1:12 med trädgårdsmöbler, växter, krukor allt tillbehör som en riktig trädgård har, skillnaden är att allt ska vara i den nämnda skalan. Vi få se jag har inte jobbat med miniatyrer men det kommer att gå bra.

När jag har bilder på detta projekt kommer jag att publicera dem nu ligger allt i skissform.

En tredje projekt är en framsida på en fint hus i Sollentuna jag skissar  vilka växter  kommer att passa där. Allt ligger på papper vi få se om kunden gillar mina förslag. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar