fredag 1 mars 2013

Tvätta själv hallar, det suger...


OKQ8 har Europas första hållbara bensinstation

Hej! Till alla som har varit i samma situation som jag. Det började en morgon åkte jag till tvätta själv hallar på OKQ8, jag betalade för lite extra tid därför jag ville städa bilen invändigt tog med mig plaststövlar och tvättade snabbt och effektivt bensinstationen har ett jätte bra högtryck och det sparas mycket vatten och man för bilen ren. Det är bra att de har eget rengöringsmedel så de är miljövänliga och skadar mindre naturen.

Jag tycker att det är en plus men jag undrar och är jävla sur på hur planeraren tänkte att det skulle fungera det? Det finns ingen kran för att tvätta händerna man kan inte damsuga och torka bilen på insidan. Jag var där och jag kunde inte als ha vatten för att skölja en trasa och torka ratten.  Mina händer var helskitiga och jag torkade med egen papper som jag hade i bilen. Vad hade hänt om jag inte hade haft toa papper? Då hade jag tagit min tröja. Då skulle jag besikta bilen efter tvätten. Det tycker jag suger, varför det kallas tvätta själv när man kan inte ha lite extra vatten  för att skölja händerna efter jobbet är gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar